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Tri:
What's the Message? Simplify complex ideas for communication and decisions
Editeur:
Pearson
Fournisseur:
AVA
EAN:
9781292330051
Date de parution:
05 - 2025
Prix libre indicatif:
28.70 CHF
Disponibilité Suisse:
Livrable sous 1 à 2 semaines
Disponibilité France:
Inconnue
Début du Résumé:
Informationen zum Autor Edouard Gruwez has almost 30 years of professional experience as senior manager in Communications, HR, marketing and strategy for Volvo, GM and Ogilvy. Edouard is currently Man ...
The Financial Times Guide to Sustainable Business: How to lead and deliver a sus
Editeur:
Pearson
Fournisseur:
AVA
EAN:
9781292435589
Date de parution:
10 - 2024
Prix libre indicatif:
46.70 CHF
Disponibilité Suisse:
Livrable sous 1 à 2 semaines
Disponibilité France:
Inconnue
Début du Résumé:
Informationen zum Autor Richard Barker is Professor of Accounting and Deputy Dean at Sa?d Business School, University of Oxford. An expert in corporate reporting, Richards research and teaching intere ...
The Strategy Book
Editeur:
Pearson
Fournisseur:
AVA
EAN:
9781292466637
Date de parution:
09 - 2024
Prix libre indicatif:
28.70 CHF
Disponibilité Suisse:
Livrable sous 1 à 2 semaines
Disponibilité France:
Inconnue